joi, 24 iunie 2010

Eu: un sac de ganduri ! Tu ?

astrul meu calauzitor n-a iesit nici in seara asta sa-mi lumineze cerul, cine-l tine sechestrat ?! :(  si astfel mii de ganduri imi trec prin minte , ma simt ca un naufragiat pe o insula pustie ce are cu el doar poza iubitei de acasa  :* 

ce-o face acum , o fi bine , oare se gandeste la mine , oare cauta sa ma uite , oare ma mai iubeste ? oare i-am spus indeajuns de mult c-o iubesc , poate nu ma crede , poate e indragostita de altcineva , si atunci eu ?  :( ce pot sa mai fac ? deja poza am transformat-o in icoana si ma rog zilnic la ea , ma rog sa-mi arate un semn de bunavointza , ma rog sa-mi trimita un colac de salvare si sa ma scape din ghearele deziluziilor . de ce ar face ea asta pt mine ? ea stie ca eu o iubesc ? i-am spus-o vreodata in fata ? e un cosmar sau un vis ce mi se intampla ?  curioase sentimentele mele , zilnic trec de la o extrema la alta , de la furie , dezamagire, gelozie , la iubire , adoratie 

daca o mai tin asa mult e posibil s-o iau razna ? 

invatza , mananca , e la o intalnire , mananca dude , e in parc , face dragoste , isi schimba iar culoarea la unghii ...vreau si eu(numai eu !) sa iau parte la toate acestea !!!  daca m-ar iubi tot la fel de mult cat o iubesc eu pe ea , ce bine ar fi ! as fi tare fericit , si as incerca din rasputeri s-o fac si pe ea fericita ! oare ce face la ora asta ? oare doarme ? oare ma viseaza ? am sa incerc sa ma furisez in visul ei si sa-i spun ca o iubesc !  :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.