duminică, 25 iulie 2010

The Cranberries Bucuresti 2010

Marti, 20 iulie, am fost la singurul concert de la care nu-mi propusesem sa lipsesc vreodata daca s-ar fi desfasurat in ravisantul spatiu carpato-danubiano-pontic, si chiar s-a intamplat, The Cranberries pt prima oara in Romania, un eveniment musical important si foarte important pt mine dat fiind faptul ca mi-s fan din vremea liceului, deci de ‘jde mii de ani. Foarte “vinovata” ca am ajuns la concert (pt ca de unul singur nu m-as fi dus), si-i multumesc si pe acesta cale ca a fost cu mine, is a very special ladyfriend of mine.

In deschidere a cantat o trupa autohtona, de care cred ca atunci am aflat prima oara : The Amsterdams, simpaticutzi, soft-rockareala placuta, au cantat 1 ora, ne-au informat(plini de emotie) ca ziua aceea este cea mai fericita zi din viatza lor (ii cred si eu  ..), la sfarsit, un zvapaiat membru al trupei, un barbos care parea sa cante la toate instrumentele, si care traia intens muzica de-o canta, n-a rezistat tentatiei si a aruncat catre public un  “Dolores, I love you!” Mdea !

20:30, ora rezervata inceputului concertului celor de la The Cranberries , si totusi nika nu se intampla ! Superioara, minunata, sexy, calma, cu zambetul pe buze, Roxana decreteaza “or sa inceapa la 21:00”, si ce sa vezi, asa a si fost ! :*

20:55, scena incepe sa se anime, publicul incepe sa vuiasca, reflectoarele isi incep dansul lor bine coordonat, aplauzele sunt la loc de cinste, publicul emotionat, nerabdator, pielea incepe sa ne joace feste, ba se face de gaina, ba de gascan, aproape ca nu-mi vine sa cred ca sunt in primele randuri la acest concert, o rog pe Roxana sa ma ciupeasca sa ma asigur ca nu visez ! Ouch ! E minunat de real, sunt la nici 5 metri de scena, la un concert The Cranberries, avand-o pe Roxana alaturi in dreapta ! Iar sunt foarte fericit !

21:00, public frumos, public numeros, public cunoscator, cu bun-gust, Publicul, Noi, frenetic incepem sa aplaudam si sa cantam. A inceput Concertul ! Dolores O’Riordan, geniala solista, autoarea versurilor si a melodiilor formatiei ne lasa pe toti gura casca. Fascinanta ! Voce si chip angelic, cu greu ne putem desprinde okii de la ea, este fara cusur, precum o papusa din rusia, canta si se misca miraculos, vocea ei atinge miile de inimi prezente la concert, le invaluie, le transforma, le vindeca ! Roxana este incantata, pot sa jur ca vad sclipiri de bucurie in ochii ei! Eu asisderea, si in plus imi spun ca tot asa, in al 9-lea cer ma face si Roxana sa ma simt atunci cand sunt cu ea. Nici pt toate Dolores din lume n-as renunta la Ea, la Roxana ! Gata, mi-am reinnoit juramantul asta in gand, o mangai (cum altfel decat prieteneste ) usor pe spate, fericit ca-mi este alaturi, si revin la atmosfera electrizanta de concert, urlu (a se citi “cant cu voce tare”), aplaud incontinuu, astfel ca palmele-mi sunt mai rosii decat nasul lui Rudolf si mai calde decat painea proaspat scoasa din cuptor, glasul mi se mai pierde, mai simt ca ma innec, dar nu ma las, cant iar si iar, melodie dupa melodie. Deci astept concertul asta de 15 ani , da ?! :D O reala placere sa-i asculti si sa-i vezi in concert, un concert de nota 10 , va zic ! Ne-au incantat cu toate hiturile lor, publicul a cantat alaturi de ei, a fost o simpatie reciproca vadita, publicul romanesc a fost inca o data la inaltime ! Prima melodie din concert – Analyze , ultima melodie, in cadrul bis-ului -  Dreams . Mi-a placut gestul de la final cand Dolores si-a scos colierul pe care l-a avut la gat in timpul concertului si i l-a inmanat unei micutze fetite aflata in primele randuri pe umerii tatalui ei, foarte frumos gestul, m-a impresionat ! :X dehhh si Dolores are, pe langa un baiat,  2 fetite tot asa de micutze , de cativa anisori.  

Pe langa premiera concertului in sine, s-a mai produs inca una : pt prima oara Roxana m-a tinut de mana  ;;), desigur, din motive organizatorice, pt ca nu ar fi fost placut sa ne pierdem unul de celalalt la finalul concertului, dar oricum a fost un sentiment tare placut, eu unu nu i-as mai fi dat drumul la mana niciodata.  Poate se mai gandeste totusi la propunerea mea si ma lasa s-o rapesc intr-o zi, sa fugim amandoi in lumea larga. 

Roxana este cea  mai minunata fata din lume, asa sa stiti ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.