joi, 1 iulie 2010

Pariez pe-o...portocala !

Mare meci mare, maine  : Portocala Mecanica impotriva Tarii Cafelei. Evident, sunt pt consumul excesiv de portocale, imi plac aceste sfere dulci de soare zemos, imi sunt simpatici olandezii, dupa australieni, mi se par cei mai de treaba  dintre toate triburile ce populeaza planeta .

Poate ca au fost dintre voi care s-au intrebat de unde pana unde Nijk in conditiile in care la scoala profesorii imi ziceau “Vintila, lectia e la tabla , nu in ceafa Monei !”, la munca colegii : “Nicusor, esti cu bicicleta ? Nu esti sanatos, tu n-ai vazut ce ploaie apocaliptica e afara ?” , familia si prietenii : ”Miki, grow up!” . Ei da , n-ati ghicit, Nijk(nijc) vrea sa  reprezinte  traducerea mea personala a prenumelui in olandeza, ce, n-am voie sa ma prostesc si eu ?! :P Asadar, la cat de mult urasc eu culoarea rosie(cu o exceptie, foarte importanta , masina sora-mii !! :)) )  … pe atat de mult iubesc culoarea orange(asta nu e o declaratie de dragoste catre un anume operator de telefonie mobile), dupa alb-albastru(Argentina), portocaliul(Olanda) e a doua mea culoare favorita la bzzzzzz mondialele astea bzzzzzzz. Bzzzzz ! (scuze nu m-am putut abtine ! :)) ) e haios , incercati si voi :P 

Sa revenim totusi ! Maine sunt trup si suflet fanul Olandei , kiar daca nu mai am tricoul de batav (l-am lasat in italy, multe am lasat in italy , inclusiv :)) , dar asta e o alta poveste , ok ?!) sa ma falesc cu el, maine ma voi imbraca intr-o aura portocalie, nu-i exclus ca lumea sa ma opreasca pe strada si sa exclame : “Uimitor ?! Esti cea mai omeneasca portocala pe care am vazut-o mergand pe strada , pot sa fac o poza cu tine ?” Maine, leutzul de pe tricoul olandezilor mei zburatori va rage din nou , maine voi fi foarte fericit , maine voi fi castigat un pariu cu Roxana ! Ei da , doamnelor si domnilor (sa nu prind picior de cochil p-acilea !! , continutul postarilor mele dauneaza grav sanatatii si dezvoltarii armonioase a micutzilor) m-am prins intr-un nou pariu cu EA. Am sa mentionez in treacat ca precedentul pariu incheiat cu R. l-am pierdut categoric, l-am pierdut la scor , pfff , nici nu vreau sa-mi mai amintesc ce am pierdut ! ;)) , ehhh , pana la urma amandoi am avut de castigat , ea s-a ales cu un bun prieten(EU !) care n-a avut incotro si a trebuit sa danseze toata noaptea, fara pik de odihna, intr-un club, si care s-a indragostit (desi nu-si propusese asta)in cele din urma de ea, pt toate motivele mai jos mentionate in toate celelalte postari , si eu m-am ales cu o foarte buna prietena, cea mai buna ! A fost senzationala de ziua mea , n-am apucat sa va povestesc ! Mi-a facut cadou , desi i-am spus ca ea e cel mai frumos cadou si ca nu-mi doresc nika altceva decat sa fie alaturi de mine, de ziua mea , nu s-a putut abtine si mi-a luat o minunata paleta de tenis de masa , cu husa , cum altfel , alb-albastra ! Multumesc inca o data Roxy ! :*  M-a scos si la film ;;) … acum stiu cum se simt barbatii intretinuti de neveste  :))  . Da mai, eu incerc sa transform aceasta minunata prietenie ce ne leaga, intr-o si mai minunata poveste de iubire, deocamdata, din pacate, lucrurile nu merg pe fagashul dorit, sperat, visat de mine :( , gata cu lamentarile , am de castigat un pariu maine ! Avem ! Suntem cu totii olandezi maine, da ?! :*

 Pariul : Olanda - Brazilia , eu am ales Olanda , ea, Brazilia . Si  pe buna dreptate! Are dansul in sange, dehhh , sange latin, ar dansa non-stop !

 Conditiile mele (fiecare are dreptul la 2) : 1. sa vina sa ma ajute cu un puzzle reprezentand un leutz (cadou de la oana si mihai :*) 2. sa mergem in club doar noi doi !  A spus ca-s rezonabile ! 

 Conditiile ei : 1. sa-mi iau licentza cat mai curand , in februarie kiar ! 2. sa incep sa cunosc si alte fete, sa fiu mai open minded, pt ca ele imi vor oferi experientze dintre cele mai diverse ce-mi vor imbogati viatza sentimentala 

Comentariul meu : Am un pariu de castigat ! Forza Portocalele Mecanice!  

 Ps: Iubesc prima ei conditie , cu a doua insa nu prea pot sa fiu de acord ! Ce sa mai caut sa intalnesc alte fete cand deja am intalnit fata care-mi face lumea sa  tresalte de fericire doar cand o privesc ! Eu asta nu inteleg !     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.