marți, 29 iunie 2010

Resemnare ?!

Nimic nou sub soare, aceeasi tacere apasatoare, oricat si orice as incerca, tot esuez lamentabil. Daca la inceput a fost patima, exaltarea specifica unei stari vii, incontrolabile, de agitatie sufleteasca, emotiile puternice de pe tot taramul inimii mele, multiplicate si transmise catre fiecare celula din corp, care parea sa inteleaga ca merita sa fie pusa sub esafodul starii de necesitate ce s-a instituit odata cu marea pasiune pe care am dezvoltat-o pt adorabila ardeleanca, fata de la munte cu spirit, neinduplecat de prietenoasa si agila. Daca la inceput au fost toate acestea, in aceeasi cheie au urmat cuvintele, purtatoare de mesaje de dragoste, de lamentare, cuvintele, precum nishte adieri fine de vant incercau sa dea de veste ca intreg universul meu cauta sa se puna in armonie cu universul tau, Roxana !

Sa fi trecut jumatate de an de cand incerc sa te conving, prin fapte si cuvinte ca, intr-adevar, Tu esti cea mai importanta fata din viata mea, ca esti mai presus decat orice alt lucru din lumea asta ! Intr-o oarecare masura cred ca am reusit sa te fac sa intelegi asta. Stii acum ca te iubesc, stii ca n-as face niciodata nimik care sa te raneasca, stii ca-ti admir inteligentza si bunatatea, stii ca n-as schimba nimik la tine, eu te gasesc perfecta asa cum esti Tu : copilaroasa, prietenoasa, deschisa, sportiva, inteligenta, iubitoare de ciocolata si de muzica dance. Esti adorabila cand razi atunci cand te dai in leaganele pt copii, neverosimil de incantatoare cand mananci dude pe nealese cu o frecventza demna de cartea recordurilor iar apoi, victorioasa, cu o lucire de ambra in oki si degetele patate de dude mergem sa mancam cate o inghetzata. Imi place la nebunie cand mergem in club, nu te plangi aproape niciodata ca iar am dansat toata noaptea, mai nou am inceput sa-mi doresc numa’ blues-uri sa dansez cu tine.(Eu: Rammstein, blues , nu ?! dansam ?! ;;) )  Admir la tine talentul si spiritul de luptatoare, la toate sporturile pe care le mai practic si eu  reusesti sa-mi dai replica , esti foarte buna la tenis de camp, extraordinara la tenis de masa , miraculoasa de-a dreptul la bowling (wii style).

E foarte greu pt oricine sa nu se indragosteasca de tine, eu unul cu atat mai mult n-am avut nicio sansa ! Incep sa-mi dau seama ca nu este suficient ca doar eu sa simt toate aceste lucruri pt tine. Am tot incercat sa-l angajez pe Cupidon lunile astea, am vorbit cu impresarul lui, mi-a promis ca vom vorbi despre framantarile mele sentimentale, cica e foarte prins acum, dar ca o sa ma aibe in vedere 

Incet, incet ajung la concluzia ta : cred ca as putea sa-ti fiu mult mai util ca prieten decat ca iubit ! Nu-i putin lucru nici macar asa, eu unul sunt multumit cand tu esti multumita ! Nu ma dau in vant dupa concluzia asta , dar cand nu am de ales …  :(

Ps. : O sa ma lasi  sa-ti mai cant melodia asta : http://www.youtube.com/watch?v=LMkgU4fBA7Y&playnext_from=TL&videos=Xd1dyrWF_Fg  ? , in fond am invatat-o pe kitara special pt tine ! Si mel asta la fel : http://www.youtube.com/watch?v=zkftyHSf6sQ  .

             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.