joi, 10 iunie 2010

hey !

Roxy !  :* 

 

M-am gandit adesea la tine in tot rastimpul asta de “silenzio stampa”, am facut chiar progrese in incercarea mea de a te privi cu alti oki : acum nu ma mai gandesc decat zilnic la tine, spre deosebire de acum 2 saptamani cand ma gandeam in fiecare clipa , la fiecare minutzel ! ziua ma trezeam foarte devreme si noaptea ma culcam tarziu doar ca sa pot lungi astfel, inconstient cred , ziua , si astfel sa pot sa am si mai multa vreme la dispozitie sa te venerez , sa ma gandesc la tine, sa-ti scriu mesaje , sa te anuntz ca te iubesc ! momente frumoase !

 

E tare placut sa fii indragostit de cineva, iar eu am uneori impresia ca sunt “indragostitul de serviciu” , numai pe mine cade “pacostea” asta . fara indoiala sunt expresia unei imaturitati sentimentale cronice , e suficient ca fata(care trebuie) sa-mi acorde un pik de atentie .. si uite cum sentimentele mele o iau razna ! eu insumi o iau razna ! fata mult iubita devine o zeitza , ajung sa ador totul in legatura cu ea , in jurul ei construiesc planuri, gandurile mele , aidoma unor sfere plutitoare inconjoara fiintza iubita , cea mai importanta fiintza din univers pentru mine, cu mult mai importanta decat propria-mi viatza!  imi fac sperantze ca si ea poate ma iubeste …

 

Uite , acum ma gandesc, ca o parte a “vinei” de a fi eu, cel de acum – “un pik mai special”- o pot atribui si lecturilor mele, unele dintre ele romantzioase, povesti de dragoste nemuritoare (cred ca ai dreptate, si eu zic ca mi-ar placea romeo si julieta !), apoi mai sunt si comediile romantice ! nu-i vorba , nu am carentze sentimentale majore, familia si prietenii ma inconjoara cu dragoste si eu ii iubesc la randul meu cu multa afectuozitate. Dar pe un cu totul alt plan pun iubirea pt fata pe care o iubesc si de la care imi doresc inainte de toate sa realizez o comuniune sufleteasca, stii tu , gen suflete pereche :P.

La oaresce rastimuri de timp gasesc o astfel de persoana pe care fiintza mea o percepe ca fiind, nu fata din vis ci fata de vis ! continuarea o sa-ti sune cunoscuta , ma indragostesc nebuneste, uit de orice “plasa de sigurantza” in zborul meu , poate “sinucigas”, plutesc o vreme in inaltul hranit de iluziile mele copilaresti , ca poate si ea ma iubeste … apoi verdictul si astfel izgonirea mea de pe harta sentimentala a persoanei pe care o iubesc ! mereu imi doresc sa am greutatea unui fulg cand pik din starea de indragostit in cea de nenorocit din pricina dragostei neimpartasite  … niciodata nu reusesc aceasta transformare ! un pui de masochist oi fi si eu acolo !

 

…. mai urmeaza !

 

Si mie mi-e dor de tine, si inca foarte tare !

In continuare sentimentele mele pt tine sunt foarte puternice, cred ca e suficient sa te vad ca mai apoi sa ma tarasc iar cu toata fiintza mea si sa-ti sarut urma pasilor (asta-i din Adela, ti-am zis , nu citesc ce trebuie ! :) )    

Nush ce sa fac, mai am nevoie de nitzel timp sa-mi dau seama cum trebuie sa manageriez toata aceasta dragoste pe care ti-o port . complicata dragostea asta !

In fine , cred ca am reusit sa ajung la momentul in care nu mai plang in mine ori de cate ori ma gandesc la tine .. ai pus clar piciorul in prag, mi-ai zis ca ti se rupe sufletul cand vorbesti cu mine .. e duios intr-un fel ca te gandesti cu atata afectiune si compasiune la mine, kiar daca eu altfel de sentimente as fi vrut sa vad oglindindu-se in lumina okilor tai. Pentru mine ramai cea mai frumoasa fata din univers ! Eu raman in continuare gravitand in jurul tau, raman in sfera ta de influentza ! Tu regina, iar eu un paj amarat  care te adora  :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.