joi, 10 iunie 2010

what if ...

Nu sunt asa convins ca stiu in ce ma bag, sau daca fac bine ceea ce fac,dar, cum de multe ori m-am condus dupa impulsul de moment si i-am dat vacantza ratiunii tot asa si acum astern aceste randuri pentru tine, pentru ca dorinta de-ati spune ceva , de a da glas vocii inimii e mai puternica decat orice.

Intr-un fel e un gest egoist pentru ca vreau sa scap de o povara de pe suflet dar si un gest nesabuit pentru ca ar putea sa-ti creeze tie dificultati la nivel sentimentalo-relational, lucru pentru care m-as simti rusinat si vinovat .

Imi este teama de reactia ta. As vrea sa pot sa-ti trimit aceste randuri, dupa care sa  dispar undeva intr-o ceatza  groasa care sa ma poarte intr-o lume de poveste(poate Shrek ,desi cred ca sunt totusi prea dur cu mine :)

 Nu te cunosc de multa vreme , nu m-ai intalnit decat sporadic ici si colo dar din primul moment in care te-am vazut ,o forta supraumana, mai presus de marunta noastra intelegere a lucrurilor , m-a facut sa plang inlauntru-mi de fericire . Nu doar frumusetea ta  angelica, ochii tai blanzi si mari,chipul tau de Cleopatra a timpurilor noastre, dar si felul tau ingenuu,modestia,frumusetea interioara care se reflecta vadit pe chipu-ti de inger m-au facut sa inteleg ca baiatul cu arcul,Cupidon,kiar el, m-a luat la tinta in acea zi  fericita .

Nu sunt multi anii de cand port acea sageata cu mine,o tin mereu aproape de inima mea ca pe cel mai de pret lucru din viatza asta,e unicul lucru la care n-as putea renuntza pentru ca o identific cu persoana ta,iar fara tine nu pot spune ca traiesc cu adevarat.

Din cand in cand,iar in ultima vreme tot mai des si mai rau inima-mi sangereaza ori de cate ori esti in preajma mea,imi urla sa-ti spun ceva,sa-ti spun ceea ce simt pentru tine, sa-ti spun ca avalansa sentimentelor mele fata de tine aproape imi face inima sa se opreasca in loc . Stiu, deja te sperie perspectiva asta, dar ce pot face, sau spune, daca in fiecare zi eu ma gandesc la tine,am incercat sa fiu tare,sa fie doar ceva platonic dar de fiecare data cand te vad sufletul mi se umple de bucurie si simt dorintza sa te privesc incontinuu, sa ma oglindesc in okii tai mari fermecatori.

 Nu cred ca este vorba de un moft al vreunui copil razgaiat cred ca este vorba de DRAGOSTE  . Ei, da , am spus-o , sunt indragostit de tine ! IN-DRA-GOS-TIT !

 Nush daca iti va parea atat de neasteptat ceea ce tocmai ti-am marturisit, sunt sincer acum, nu vreau sa mai ma mint ca tu n-ai fi aievea, sa-mi spun ca tu nu locuiesti in orasul meu,sa-mi fie frica ca ai sa ma respingi. Mai bine iti spun franc cine sunt si ce simt pentru tine,mai bine curajos o clipa decat fricos o viatza .

Recunosc ca modul asta ,oarecum impersonal,de a-ti marturisi un simtzamant atat de frumos si irepetabil printr-o epistola e cam...e cam aiurea, dar ma incurajez singur,in alt mod n-as fi reusit nicicand sa scot 2 cuvinte,si alea balbaite,daca as fi fost sub lumina ochilor tai magici.

Poate ca-ti va parea patetic tot demersul meu, poate ca nu este acum cel mai bun moment sa afli ca ai inca un admirator secret care s-a decis sa iasa din umbra si sa lupte pentru inima ta …dar in fapt, sa stii ca lupt si pentru inima mea .

 

 Motto: „sono timido ma l’amore mi da coraggio“ – Jovanotti(Serenata rap)

                                                       (inspired by precious)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.