joi, 10 iunie 2010

re: ce mai faci ?

acum-acum ma incerca un sentiment placut, de multumire . azi(ieri de fapt deja) a fost ziua de nastere a bunului meu prieten mircea, colegutzul meu de banca din liceu, amici de o viatza , dehh ... ne-a scos azi la un restaurant italian sa ne faca cinste(de la o vreme am inceput sa sarbatorim cu fast si clasa zilele de nastere ..), am fost vreo 10 persoane, nu cunosteam decat 4 dintre ele , cu mircea si vara-mea in frunte .a fost o seara reusita :) m-am bucurat ca i-a placut cadoul pe care am ales sa i-l fac, eu , impreuna cu un alt tip i-am luat o apa de toaleta issey mijaky(l'eau d'issey), parfumul meu favorit :X . cred, sper ca o sa i se potriveasca de minune si o sa aibe un succes formidabil la fete :D (cu un parfum ca asta nu dai aproape niciodata gresh !) . amaratul de mircea era cu bratul drept bandajat si sustinut de o fasha care se lega de gat(eram in parcul tineret cu biclele, eu , el si inca un prieten de-al nostru si a intrat intr-o tipa pe role si a cazut rau de tot , in cot , si a ajuns la spital cu ruptura de cot ... asta mai acum o saptamana , intre timp a fost operat la cot , s-ar fi trezit cica in timpul operatiei ..o intreaga epopee)a reusit insa sa-si duca formidabil de bine rolul de amfitrion pana la capat :), era tare amarat de posibilitatea de a nu mai ajunge iarna asta sa se dea cu placa pe culmile muntilor inzapeziti ... tocmai el un impatimit al sporturilor de iarna, dehhh , cine stie ce pacate o fi avut ... :), cred ca si le-a rascumparat acum cu varf si indesat  :) . l-a mai invatat doamne-doamne o lectie  ...

mail-ul tau , acea superba scrisoare,am ramas mut de uimire citind-o,d-abia iesisem din tura de noapte si eram destul de epuizat fizic si psihic , l-am citit pe nerasuflate , l-am mai recitit inca o data sa-l inteleg si mai bine. mi-a trecut somnul si oboseala instantaneu si nu pastrunsesem decat foarte putin din intelesul adanc al vorbelor tale ... nu reuseam decat sa-mi spun ca esti geniala si ca nicicand n-as fi reusit sa vin cu vorbe atat de frumoase cum ai venit tu in mail-ul ala . nu-ti exagerez cu nimik cand iti spun ca este cel mai frumos mail pe care l-am primit vreodata , nimeni n-a facut un astfel de efort intelectual sa redacteze o asa frumoasa epistola catre mine , crede-ma ca am fost f miscat de mail-ul tau . nu pot sa cred ca la 21 de ani ai o gandire atat de analitica, profunda, sanatoasa . primul meu imbold a fost sa-ti scriu cat mai repede un raspuns prin care sa te indemn sa pui cat mai des pe hartie astfel de ganduri izvorate dintr-un suflet pur si neintinat , m-am convins o data in plus ca esti o fata foarte inteligenta pe langa faptul ca esti si foarte frumoasa iar eu sunt un tip foarte norocos ca am okazia sa vb cu tine. fete ca tine mai rar sa stii ca se gasesc . :)

m-am pierdut insa in variante de raspuns posibil si pana la urma am ajuns la concluzia ca orice raspuns al meu nu s-ar ridica nici macar la gleznele frumoasei tale scrisori si as intina amintirea placutei scrisori , repet , cea mai frumoasa pe care am primit-o eu vreodata
de la cineva .

nu incerc sa neg nika din ce ai expus tu , eu cred in liberul arbitru al fiecaruia , eu sunt doctrinar un liberal , respect drepturile si libertatile cetatenesti ale tuturora, indiferent de sex, religie sau mai stiu eu ce ..
esti libera sa crezi in orice,incepand cu d-zeu si terminand cu extraterestrii , crede in ceea ce simti ca iti aduce bucurie in suflet , nicio iluzie nu e de atacat daca aceasta iti face inima sa-ti tresalte de bucurie si astfel curcubeul fericirii sa se coboare peste bucata de cer sub care te afli.   tu esti ceea ce dan puric numeste un om frumos [ca o paranteza, am citit cartea lui(despre omul frumos) in vara asta, sunt cateva aspecte interesante pe akolo , dar parca prea impinge lucrurile catre o directie ... prea mult fanatism religios de sorginte intelectuala, prea mult reductionisim, prea incercam sa le explicam pe toate prin prisma religiei ..iar acum eu te intreb rautacios, asa ca un soldat al imparatului uratului cum imi zice acelasi dan puric ... care religie ?! ..aceeasi in numele careia erau omoratzi , torturatzi , arsi pe rug , supusi la cele mai grele cazne in iadul de pe pamant care s-a numit evul mediu , toti cei care aveau curajul sa spuna despre pamant ca nu e chiar centrul universului , sau ca pamantul nu e plat , sau alte lucruri adevarate si astfel acestora le era bagat pumnul in gura brutal si definitiv ... e aceeasi religie , nu ?! doar ca acum a mai evoluat ... lumea era barbara pe vremea aia , tre-ia sa fie si biserica la fel , acum lumea e mai la locul ei iar biserica /religia incepe sa palpaie precum o lumanare care a ars mult prea mult ... toate lucrurile lumesti au un sfarsit mai devreme sau mai tarziu , au fost in decursul omenirii religii mult mai puternice si mai indelungate decat religia actuala si s-au mistuit in negura vremurilor  ... totul e efemer in lumea asta , poti alege sa visezi, trebuie sa incerci sa faci asta, pt ca altfel lume ar trai intr-o angoasa mult prea mare , cu totii simtim nevoia unui frate mai mare care sa ne supravegheze , suntem nauciti , speriatzi, angoasatzi de ideea ca suntem singuri in lume , ca nimeni nu are grija de noi , ca suntem ai nimanui  , nishte vietatzi lipsite de aparare pe o planeta intre miliardele de planete  .. mdea ..infricosator gand  ... reflecteaza te rog de unde vine nevoia asta pertinenta a unei entitati superioare ...

nu zic ca poate nu ai tu dreptate , e f posibil ca tu sa ai dreptate si eu sa ma insel, mi-ar placea sa ma insel , mi-ar placea sa existe d-zeu ..offf sunt multe de zis  ... si uite , vinul meu din cana s-a terminat ! :P

sunt ateu de prin anul 2000 .. asa simt eu ca tre sa fiu , am citit povesti, basme pana la varsta de 17 ani ..sa continui toata viatza sa fiu ghidat si manipulat de o mana de oameni care imi predica dintr-o carte cu coperti NEGRE ?!  ..nu , nu sunt genul , n-o sa devin credul doar de dragul de a fi credul ... daca acum mancam cu tacamuri si avem internet si nu mai stam in copaci ..crede-ma ca e rodul ratiunii ,a dezvoltarii tehnice, lucruri care se afla intr-o grava antiteza cu religia si biserica ..eu asa vad lucrurile ...

desi ..vezi tu ...ma gandeam acum sa te invit sa mi-l arati tu pe d-zeu , sa ma iei de mana si sa ma duci unde crezi tu ca s-ar afla el  .. am inteles filosofia ta, ca tu il vezi pretutindeni , si, probabil ca si eu tinandu-te de mana l-as regasi pretutindeni , sau poate ca ar fi doar o stare de beatitudine pe care eu as percepe-o prin intermediul tuturor simturilor mele pt ca in imediata mea apropiere s-ar afla o fiintza pe care eu as stima-o(altul era cuvantul  :)  foarte tare . fa aceeasi analogie cu inceputurile , cu temelia crezului tau in religie , ai sa descoperi negresit o persoana f draga tie care te-a facut sa vezi lucrurile intr-un anumit fel ... :)

ps : cred ca am fost cam incoerent in unele dintre reflectiile de mai sus , dar asta se datoreaza si orei inaintate la care am redactat mail-ul  :-s . iarta-ma daca te-am dezamagit o data in plus  :( .. asa or fi gemenii , mai catari  :P  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.