joi, 10 iunie 2010

mail catre R

mereu te pun in cele mai mai jenante situatii :(

de exemplu acum ... incerc sa-ti smulg o fagaduintza de dragoste ...ok , dar eu nu-ti acord prezumtia de nevinovatie ? de ce ma rog ar trebui sa ma iubesti tu pe mine ? de mila ? .. nu merci, asta nu ! sau ai vreo obligatie fatza de mine si eu nu stiu, ai tai le-au promis alor mei cumva ca vei fi iubita mea cand vei fi mare ? nu , nici asta n-are cum sa  fie !  tu nu ai un astfel de sentiment pt mine.. , de ce sa te banuiesc pe tine ca m-ai iubi? ai avea prea putine motive s-o faci , sunt doar un model de serie obisnuit , nika spectaculos , o rabla de baiat acolo , yac ! de ce sa te banuiesc ca m-ai putea iubi ? iar, sunt 1000 de motive pt care mai bine n-ai face-o ! de ce sa te multumesti cu o dacie cand iti poti permite orice masina din lume ? iubirea mea pt tine pare impotriva sortii , nu si impotriva naturii sper ! :P

mereu te pun in situatii delicate .. uneori am senzatia ca nu tin deloc la tine ! :( altfel te-as scuti de marcajul asta permanent pe care ti-l fac , mai ceva ca un ultras, parca as cauta sa-ti fur steagul si astfel sa caut ca toata fiintza ta sa se dizolve in mine , sa mi se abandoneze mie . nu-i corect ! nu vreau sa-ti fur nika , poate doar dragostea , dar nahhh .. asta poate fi si un plan mai de lunga durata :) nu tre sa dau "lovitura" musai acum,  acum doar am batut la portile inca ferecate ale inimii tale . mi s-a parut ca ar fi cineva acasa , te-am vaz pret de cateva secunde ,dar mai apoi ai fugit in castel si ai tras cu putere usa dupa tine  :) cred ca am nimerit intr-un moment inoportun , cu voia ta insa , am sa mai incerc la oaresce rastimpuri sa bat la portile inimii tale , cine stie cum vreodata am sa aflu cheia in usa :) . e de datoria mea sa sper ! :)

daca kiar vrei poti sa-mi raspunzi la mailul dinaintea astuia , nu prea cred ca o sa am mari surprize insa , bine , nush daca o sa mai ai kef de diplomatie sau o sa treci direct la raspunsuri categorice , o rabdare ai si tu , iar eu ti-o cam pun la incercare  :-s
te rog nu ceda psihic in "confruntarea" pe "viatza si moarte" cu mine  :*
pana acum brasovul conduce pe craiova , ai avantaj net ! nu sper nici macar la golul de onoare  :)) nu mai jucam nika , ma pierd in okii tai si astfel reusesti sa-mi furi balonul , inainte de asta mi-ai furat inima (fara sa vrei ce-i drept !) , nici de jumatatea terenului nu mai trecem , dominati copios jocul , daca am fi la un meci de box as arunca prosopul , dar asa  ...  sunteti buni dom'ne, asta e adevarul ! esti cea mai minunata fata din lume ! :*

data trecuta mi-ai raspuns cu un daaaaaaaaaaaaa cam asa de lung la intrebarea mea daca vrei ca totul sa fie iar ca asta vara intre noi  :) , mi-ai zis ca e similar cu un goooooooooollllllllllllllll marcat de craiova :) dar vezi bine ca noi jucam cu brasovul :P, iar tu esti pretutindeni , pana si in cabina de comentator  ;)) got u ! :*

am plecat la munca ! pup dulce !

ps . in functie de raspunsul tau am sa mai iau o decizie  :) , uite ca ne razboim si in problematici "fotbalistice" , fac orice numai sa-ti fiu pe plac ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.