joi, 10 iunie 2010

nu esti macar curioasa sa vezi cum arata o inima in forma de R ?

Nu Roxana , nu e in regula, eu sa te iubesc atat de mult iar tu sa ma tratezi cu atata raceala sau sa-ti fie mila de mine . Eu am nevoie de dragostea ta , nu de mila ta ! E drept ca-ti cersesc dragostea , pt ca te iubesc , te iubesc din toata inima ! Numai si cand ma gandesc la tine inima incepe sa-mi bata asurzitor de tare , imi esti infinit de draga si as face orice ca sa te fac sa intelegi ca te iubesc cu adevarat. 

 

Trebuie insa sa intelegi ca inima mea nu-i de piatra si ca fiecare gest al tau se rasfrange asupra ei. Cateodata se zvarcoleste de durere, de durerea unei iubiri neimpartasite:(, alteori tresalta plina de sperantza :) ! Oare am pierdut orice speranta ca intr-o zi intreaga inima a ta sa-mi apartina ? Nush ce sa mai fac , stiu doar ca ma doare sufletul incontinuu , as vrea sa plec departe, sa te uit :(, sau as vrea sa mor si gata !(prima varianta inca nu-i posibila , iar pt a doua varianta sunt prea lash ...dar recunosc ca e si putin exagerata , in stilul meu :P ) 

 

Deja de multa vreme inima mea nu mai are forma ei consacrata , pun pariu cu tine pe orice ca de acum are forma initialei numelui tau ! Nu esti macar curioasa sa vezi cum arata o inima in forma de R ? Nu vrei nici macar sa incerci sa fii iubita mea ? Ti-e atat de indiferenta dragostea mea ? 

 

ps : ce melodie crezi ca ar fi mai potrivita ca fond sonor pt raspunsul tau(in sperantza ca el va veni) la mailul asta ?

 

1. Vank - Balada pentru o minune   

http://www.youtube.com/watch?v=HCgW5UGBKjI&feature=related

 

2 TAXI - "Dragostea ca o pereche de pantofi"

http://www.youtube.com/watch?v=wUmkqn2jaQs

 

TE IUBESC ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.